FAQ
PRODUCTEN
Waar worden onze producten geproduceerd?
Het overgrote deel van onze producten wordt geproduceerd in Denemarken. De HairLust accessoires worden echter in de EU en Azië geproduceerd.
Alle producten worden uitsluitend geproduceerd door zeer zorgvuldig geselecteerde fabrikanten, zodat de producten voldoen aan alle eisen en normen in Nederland en de EU. Er komt natuurlijk altijd wat logistiek kijken bij het produceren en distribueren van producten, maar we proberen zoveel mogelijk alle processen te optimaliseren om de impact die we op de wereld hebben te minimaliseren. Natuurlijk zullen we echter geen concessies maken op de kwaliteit van onze producten.
Hoe gebruik ik de HairLust producten?
De gebruiksaanwijzing varieert per product. Kijk daarom op de individuele productpagina's onder het kopje 'gebruik' om te zien hoe het product gebruikt dient te worden.
Hoe hergebruik ik de verpakking het beste na gebruik van het product?
Bij HairLust houden we van jou en de wereld waarin we leven! Daarom gaan we uitgebreid in op wat er met onze producten gebeurt nadat ze leeg zijn.
Alle verpakkingen in onze producten zijn 100% recyclebaar, of het nu plastic, karton of glas is, en we hopen dat onze klanten ons zullen helpen de verpakking correct te recyclen. Daarom hebben we een uitgebreide gids gemaakt over welke soorten verpakkingen we gebruiken en hoe we deze op de best mogelijke manier kunnen recyclen. Je kunt deze gids hier vinden.
Als je het creatieve type bent dat graag oude dingen nieuw leven in blaast, dan hebben we ook een aantal geweldige ideeën over hoe je gebruikte HairLust verpakkingen kunt transformeren tot iets nieuws waarmee je je inrichting mee kunt opfleuren. Raak hier geïnspireerd.
Hoe werken de HairLust Hair Growth Formula supplementen?
Onze HairLust Hair Growth Formula supplementen bevatten alle essentiële vitaminen, mineralen, aminozuren en andere voedingsstoffen die je lichaam nodig heeft om een langer en gezonder haar te kunnen groeien. Het hoge gehalte aan bijvoorbeeld Biotine, zink en b-complex helpen de haargroeicyclus weer te normaliseren, waardoor het aandeel haarzakjes dat groeit toeneemt.
Onze unieke formule heeft geweldige resultaten opgeleverd voor veel van onze klanten, van wie de meesten zowel een sterkere alsook snellere haargroei ervaren na het gebruik van HairLust. Natuurlijk varieert het effect van persoon tot persoon, maar de meeste klanten melden positieve effecten na ca. 3 maanden gebruik.
Wie kunnen de voedingssupplementen gebruiken?
HairLust Hair Growth Formula Gummies en Tablets kunnen worden gebruikt door iedereen die mooi en lang haar wil. Als je een ander geneesmiddel gebruikt of als je zwanger bent, borstvoeding geeft, of jonger bent dan 11, dien je voor gebruik een arts te raadplegen.
We hebben 4 verschillende voedingssupplementen voor het haar, 2 voor mannen en 2 voor vrouwen. Elk supplement is specifiek ontwikkeld voor ieder geslacht: de voedingsbehoeften en de verschillen die het lichaam heeft met betrekking tot hoe voedingsstoffen worden omgezet en waarop de haarcellen in de hoofdhuid en haarzakjes het beste reageren. Alle ingrediënten worden zorgvuldig gedoseerd en gecombineerd om synergie te creëren, zodat het lichaam alle ingrediënten ten volle kan opnemen en maximaal kan profiteren. Daarom is het belangrijk om te kiezen voor een van de supplementen op basis van je geslacht.
We raden af om andere vitaminesupplementen te nemen tijdens het gebruik van HairLust supplementen, omdat overmatige dosering van bepaalde in vet oplosbare vitamines zoals vitamine A, D, E en K milde bijwerkingen kan veroorzaken.
Hoe moet ik de Hair Growth Formula voedingssupplementen gebruiken?
We raden aan om de Hair Growth Formula Tablets of Gummies in combinatie met een maaltijd en glas water in te nemen.
Als je de Hair Growth Formula Tablets gebruikt, raden we aan dat je 2 tabletten per dag tegelijkertijd inneemt. Als je de Hair Growth Formula Gummies gebruikt, raden we aan dat je 3 gummies per dag eet rondom dezelfde tijd. Het maakt niet uit of je de supplementen tegelijkertijd inneemt of verdeelt over de dag. We raden enkel aan om ze tegelijkertijd in te nemen omdat we weten dat het gemakkelijk te vergeten is om de overige supplementen later in te nemen.
De aanbevolen dagelijkse dosis mag niet worden overschreden.
Wat is het verschil tussen de Hair Growth Formula Gummies en Tabletss?
Het voornaamste verschil tussen onze HairLust Hair Growth Formula Gummies en HairLust Hair Growth Formula Tablets is dat onze vitamine gummies perfect zijn voor mensen die liever geen tabletten slikken. De HairLust Tablets zijn iets effectiever en bevatten een meer geconcentreerde hoeveelheid van sommige ingrediënten. Tevens hebben de tabletten extra ingrediënten, waaronder silica en goede aminozuren. De tabletten zijn iets sterker dan de gummies, maar de gummies zijn erg lekker en een feestje om elke dag in te nemen.
Wat is het verschil tussen de HairLust voedingssupplementen voor mannen en vrouwen?
We hebben 4 verschillende voedingssupplementen voor het haar, 2 voor mannen en 2 voor vrouwen. Elk supplement is specifiek ontwikkeld voor ieder geslacht: de voedingsbehoeften en de verschillen die het lichaam heeft met betrekking tot hoe voedingsstoffen worden omgezet en waarop de haarcellen in de hoofdhuid en haarzakjes het beste reageren. Alle ingrediënten worden zorgvuldig gedoseerd en gecombineerd om synergie te creëren, zodat het lichaam alle ingrediënten ten volle kan opnemen en maximaal kan profiteren. Daarom is het belangrijk om te kiezen voor een van de supplementen op basis van je geslacht.
We hebben onze producten ontwikkeld op basis van studies die afzonderlijk zijn uitgevoerd voor mannen en vrouwen. Er zijn enkele verschillen in vergelijking met wat het beste werkt op het haar. Daarnaast is er ook een verschil tussen de natuurlijke kleur en smaakcomponenten in onze vitamine gummies, die ook zijn aangepast aan het geslacht.
Als we specifiek naar de ingrediënten kijken en onze Hair Growth Formula Tablets voor mannen en vrouwen met elkaar vergelijken, zijn er een aantal verschillen. Zo bevatten de Hair Growth Formula Tablets voor vrouwen bamboe extract wat rijk is aan silica, waarvan de Hair Growth Tablets voor mannen dat niet zijn. Die voor mannen bevatten net iets andere aminozuren dan koper.
Als we de ingrediënten van onze gummies voor mannen en vrouwen met elkaar vergelijken, dan zijn er niet zoveel verschillen als er zijn tussen onze tabletten voor mannen en vrouwen, omdat er meer beperkingen zijn voor gummies. Om dezelfde reden lijken de tabletten misschien iets aantrekkelijker, omdat ze een breder scala aan ingrediënten bevatten. De gummies voor mannen bevatten een hoger gehalte zink en bovendien selenium, dat niet wordt aangetroffen in de gummies voor vrouwen. De gummies voor vrouwen bevatten vitamine C, wat dan weer niet het geval is voor de gummies voor mannen.
Al onze voedingssupplementen zijn dus speciaal aangepast aan de verschillen in het lichaam tussen mannen en vrouwen. Er zijn echter ook overeenkomsten, zoals Biotine, die in alle vier de supplementen een gehalte van 5.000 mcg heeft.
Kan ik de HairLust voedingssupplementen gebruiken als ik zwanger ben of borstvoeding geef?
HairLust bevat geen ingrediënten die ontmoedigd worden gedurende de zwangerschap of bij het geven van borstvoeding. Veel zwangere vrouwen hebben al positieve reviews op Trustpilot geplaatst. Echter, zoals bij alle andere supplementen, raden we je altijd aan eerst je dokter of verloskundige te raadplegen.
Als zwangere of zogende moeder is het een goed idee om extra aandacht te besteden aan wat voor andere supplementen je gebruikt, omdat een overmatige dosis van bepaalde in vet oplosbare vitaminen zoals vitamine A, D, E en K gedurende een lange periode milde bijwerkingen kan veroorzaken. Als je twijfelt over je specifieke voedingssupplement, neem dan contact op met een dokter.
Kunnen HairLust voedingssupplementen de haargroei ook op andere plekken beïnvloeden?
Nee. De HairLust-supplementen zijn ontworpen om alleen de haargroei op de hoofdhuid te ondersteunen, zonder effect op ander lichaamshaar. Je lichaamshaar wordt voornamelijk bepaald door je genen en hormonen, dus onze natuurlijke supplementen zullen hier geen invloed op hebben.
Kunnen andere andere voedingssupplementen tegelijkertijd met HairLust Growth Formula gebruikt worden?
Dit hangt erg van het voedingssupplement af. Je kunt bijvoorbeeld gemakkelijk visolie en magnesium nemen. We raden echter niet aan andere multivitamine supplementen te nemen tijdens het gebruik van HairLust supplementen, omdat een overmatige dosis van bepaalde in vet oplosbare vitaminen zoals vitamine A, D, E en K gedurende een langere periode milde bijwerkingen kan veroorzaken. Als je twijfelt over jouw specifieke voedingssupplement, neem dan contact op met je dokter.
Wat gebeurt er als ik stop met het gebruiken van HairLust voedingssupplementen?
Je kunt stoppen met het nemen van HairLust Hair Growth Formula Gummies of Tablets wanneer je maar wilt. We kunnen echter niet garanderen dat de resultaten die je met het supplement hebt bereikt, worden voortgezet als je stopt.
Hoe snel zal mijn haar groeien als ik HairLust voedingssupplementen gebruik?
Omdat HairLust Hair Growth Formula Gummies en Tablets alleen natuurlijke ingrediënten bevatten, zullen de resultaten van persoon tot persoon verschillen. Onze klanten melden gemiddeld een haargroei van ongeveer 2-3 cm een maand, terwijl het haar meestal maar 1 cm per maand groeit zonder gebruik van HairLust supplementen.
Hoe snel je resultaten zult ervaren, zal dus verschillen van van persoon tot persoon, maar de meeste van onze klanten ervaren positieve effecten na ongeveer 1-3 maanden gebruik. Je lichaam heeft tijd nodig om te wennen aan veranderingen in het dieet, en elk lichaam is anders.
Hoe snel kan ik resultaten verwachten bij gebruik van HairLust voedingssupplementen?
Omdat HairLust Hair Growth Formula Gummies en Tablets alleen natuurlijke ingrediënten bevatten, zullen de resultaten van persoon tot persoon verschillen. De meeste van onze klanten ervaren positieve effecten na ongeveer 2-4 maanden gebruik. Je lichaam heeft tijd nodig om te wennen aan veranderingen in het dieet, en elk lichaam is anders. Daarom moet HairLust minimaal 1-3 maanden worden gebruikt voordat de resultaten kunnen worden gezien en gemerkt.
Zijn er bijwerkingen bij het gebruiken van de HairLust voedingssupplementen?
De HairLust Hair Growth Formula Gummies en Tablets zijn 100% natuurlijke supplementen voor een gezonde voeding en levensstijl. Daarom zijn er geen bijwerkingen bekend bij het gebruik van de HairLust Hair Growth Formula supplementen (behalve dan langer, dikker en gezonder haar, wink wink). HairLust supplementen zijn veganistisch en vrij van gluten en lactose. We raden je echter aan de ingrediëntenlijst voor gebruik te lezen, om er zeker van te zijn dat je niet intolerant of allergisch bent voor sommige ingrediënten.
Welke shampoo & conditioner passen bij mij?
Welke HairLust shampoo of conditioner je nodig hebt, hangt af van je haartype en de kenmerken die je wilt dat je producten hebben.
Alle HairLust-shampoos en conditioners zijn siliconenvrij en bevatten geen SLS, SLES, parabenen of ftalaten, en ze zijn allemaal cruelty free.
De roze Hair Growth & Repair serie bestaat uit een proteïne rijke en herbouwende shampoo en conditioner voor droog, gebroken of dun haar. Het is geschikt voor alle haartypes, maar is speciaal ontwikkeld om droog en beschadigd haar tegen te gaan en het haar diepgaand te versterken, herstellen en verzorgen zodat de droge lokken weer tot leven worden gebracht, de hoofdhuid balans wordt hersteld en je haar lang en sterk kan groeien zonder af te breken. De actieve ingrediënten, waaronder veganistische micro-eiwitten en biologische extracten van o.a. Aloë vera, mango, bosbessen en granaatappel dringen diep in het haar en de haarwortels, herbouwen de kracht en vitaliteit van het haar van wortel tot punt, beschermen het haar tegen UV-stralen en verzachten een geïrriteerde hoofdhuid. De serie ruikt zoet naar verse appels.
De groene Hair Growth & Repair Shampoo is ontwikkeld met een focus op het mannelijke publiek, maar is in feite een unisex-product dat zowel door vrouwen als mannen kan worden gebruikt. Het is geschikt voor alle haartypes en wordt vooral aanbevolen voor mannen die een hoofdhuid hebben die uit balans is, of problemen met haaruitval en droog, fijn of dun haar ervaren. Het bevat dezelfde actieve veganistische micro-eiwitten uit planten en rijst als de roze serie. Deze effectieve eiwitten herstellen en versterken de eiwitten in het haar en de haarzakjes van binnenuit en werken actief om de levenscyclus van het haar te verlengen. Biologische aloë vera, groene munt en olijfblad extract werken voedend, koelend en kalmerend op een geïrriteerde, jeukende, vettige of droge hoofdhuid en stimuleren de bloedcirculatie naar de haarwortels. De shampoo ruikt fris naar munt.
De paarse Hair Growth & Repair serie bestaat uit een zilvershampoo en zilver conditioner voor blond, lichtbruin of grijs haar. Het bevat violette kleurpigmenten die de gelige tonen in licht of grijs haar neutraliseren, en voorkomen dat de kleur van geverfd haar na verloop van tijd vervaagt. De creatine, vitamine B5 en biologische plantenextracten zoals aloë vera, mango-extract en zoethoutwortelextract hebben hydraterende en ontstekingsremmende eigenschappen die het haar voeden, hydrateren en beschermen. De serie kan worden gebruikt als een primaire shampoo en conditioner bij elke wasbeurt, of gewoon wanneer je je lokken een wat koelere tint wilt geven. Je kunt er ook voor kiezen om deze serie te combineren met de andere HairLust Hair Growth & Repair producten.
Kunnen vrouwen de shampoo voor mannen gebruiken?
De groene Hair Growth & Repair Shampoo is ontwikkeld met een focus op het mannelijke publiek, maar is in feite een unisex-product dat zowel door vrouwen als mannen kan worden gebruikt. Het is geschikt voor alle haartypes en wordt vooral aanbevolen voor mensen die last hebben van een hoofdhuid die uit balans is of van haaruitval en droog, fijn of dun haar.
Het bevat dezelfde actieve plantaardige micro-eiwitten uit planten en rijst als de serie Pink Hair Growth & Repair. Deze effectieve eiwitten herstellen en versterken de eiwitten in het haar en de haarzakjes van binnenuit en werken actief om de levenscyclus van het haar te verlengen. Biologische aloë vera, groene munt en olijfblad extract werken voedend, koelend en kalmerend op een geïrriteerde, jeukende, vettige of droge hoofdhuid en stimuleren de bloedcirculatie naar de haarwortels. De shampoo ruikt fris naar munt.
Wat is het verschil tussen de haarmaskers?
Welk haarmasker je nodig hebt, hangt af van hoe je haar is en wat het nodig heeft.
Ons Protein Reconstructor Hair Mask herbouwt droog, pluizig en chemisch beschadigd haar diepgaand. Het bevat actieve microproteïnen van een innovatief gistextract genaamd Dynagen™ dat belangrijke eiwitten zoals collageen en keratine in de haarzakjes en het haar opnieuw opbouwt en verhoogt, en resulteert in een gezonder en sterker haar. Studies met deze formule tonen een vermindering van haarverlies binnen slechts drie weken, en een significante verbetering in de volheid en glans na ongeveer 90 dagen*. Bovendien heeft biologisch bergraam een hydraterende en kalmerende werking op droog haar. Dankzij de antioxiderende eigenschappen van vitamine A, C, E en ellaginezuur, kunnen bergbramen de schadelijke effecten van de zon tegengaan en schade door UV-stralen verminderen.
Het Protein Reconstructor Hair Mask geeft het haar daarom 1-3 keer per maand een extra opbouwende proteïne boost en wordt aanbevolen voor droog, pluizig en beschadigd haar, en in het bijzonder voor haar dat is beschadigd na chemische behandelingen.
Ons Hair Growth & Protection Mask is een hydraterend en voedend haarmasker dat 1-2 keer per week kan worden gebruikt. Het bevat enkele zeer hydraterende extracten van bijv. biologische acai en haver, die beide voedzaam en antioxidant zijn voor zowel haar als huid, en helpen bij het handhaven en verbeteren van de vochtbalans van het haar. Bovendien bevat het actieve microproteïnen uit een rijstextract genaamd Protectagen™, dat de eiwitten in de haarwortels opnieuw opbouwt en schade aan de haarcellen voorkomt, de structuur van het haar verbetert en gespleten punten minimaliseert.
Hair Growth & Protection Mask wordt aanbevolen voor normaal en droog haar dat in het dagelijks leven wat extra verzorging en voeding nodig heeft.
Beide haarmaskers bevatten ook een actieve formule van microproteïnen van planten genaamd Gluadin® Kera-P LM, die de proteïnen in het haar van binnenuit versterken en opnieuw opbouwen. Deze formule kan gespleten haarpunten en gebroken haar tot 20% minimaliseren, terwijl de algehele gezondheid van het haar tot 60% kan worden verbeterd.
Dus de twee haarmaskers verschillen wat van elkaar en vullen elkaar daarom ongelooflijk goed aan.
TIP: Geef je haar een meer diepgaande behandeling wanneer er extra tijd is. Laat het haarmasker in je haar zitten onder een haar handdoek en geniet ondertussen van een goed boek of een fijne film, of trakteer jezelf op een gezichtsmasker en een warm voetbad. Spoel het daarna goed uit en eindig met een conditioner. Je kunt het haarmasker ook een nachtje laten zitten en het vervolgens de volgende ochtend uitspoelen, zodat je haren optimaal gebruik kunnen maken van alle voedingsstoffen in het haarmasker.
Gift Card
Hoe ontvang ik mijn Gift Card?
Wanneer je een cadeaubon bij HairLust koopt, ontvangt je deze direct in je inbox binnen enkele minuten na het bestellen. Als je de cadeaubon als cadeau wilt gebruiken, kun je deze vervolgens uitprinten of als e-mail doorsturen naar de ontvanger.
Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres invoert, zodat de cadeaubon veilig naar de juiste inbox wordt verzonden.
De cadeaubon heeft een persoonlijke code die moet worden ingevoerd bij het afrekenen op onze website. Wanneer de code correct is ingevoerd, wordt het bedrag automatisch afgetrokken. Als de hele cadeaubon bij de eerste aankoop niet wordt gebruikt, bewaard dan de code goed en gebruikt de code opnieuw bij de volgende aankoop.
De cadeaubon is 2 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte.
Wat is het limiet voor HairLust Gift Cards?
Je kunt cadeaubonnen van 10, 25, 50, 100, 150 en 200 euro kopen voor gebruik op www.thehairlust.nl. Je kunt meerdere cadeaubonnen tegelijkertijd kopen, en kunt ze combineren tot het gewenste bedrag.
Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres invoert, zodat de cadeaubon veilig naar de juiste inbox wordt verzonden.
De cadeaubon heeft een persoonlijke code die moet worden ingevoerd bij het afrekenen op onze website. Wanneer de code correct is ingevoerd, wordt het bedrag automatisch verrekend. Als niet het hele bedrag bij de eerste aankoop wordt gebruikt, bewaard dan de code goed en gebruikt de code opnieuw bij de volgende aankoop.
De cadeaubon is 2 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte.
Je kunt cadeaubonnen van 10, 25, 50, 100, 150 en 200 euro kopen voor gebruik op www.thehairlust.nl. Je kunt meerdere cadeaubonnen tegelijkertijd kopen, en kunt ze combineren tot het gewenste bedrag.
Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres invoert, zodat de cadeaubon veilig naar de juiste inbox wordt verzonden.
De cadeaubon heeft een persoonlijke code die moet worden ingevoerd bij het afrekenen op onze website. Wanneer de code correct is ingevoerd, wordt het bedrag automatisch verrekend. Als niet het hele bedrag bij de eerste aankoop wordt gebruikt, bewaard dan de code goed en gebruikt de code opnieuw bij de volgende aankoop.
De cadeaubon is 2 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte.
Wanneer loopt mijn gift card af?
De cadeaubon is 2 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte.
Kan ik de aankoop van mijn gift card annuleren en het bedrag uitbetaald krijgen?
Cadeaubonnen of vouchers kunnen niet worden ingewisseld of geannuleerd, maar je kunt het geld op de cadeaubon wel laten uitbetalen op dezelfde creditcard die is gebruikt voor de aankoop, als je cadeaubon een waarde heeft van meer dan 10 euro.
Bestelling
Op welke manieren kan ik betalen?
We accepteren de volgende betalingsmethodes in België: Bancontact, Paypal en creditcard: VISA, Mastercard en Eurocard.
Is mijn bestelling gelukt?
Als je een orderbevestiging hebt ontvangen, is je bestelling correct verwerkt. De orderbevestiging bevat je ordernummer (#BE...) en wordt verzonden naar het e-mailadres dat je bij het bestellen hebt opgegeven. Als je je orderbevestiging niet snel ontvangt na het maken van de bestelling, controleer dan je spam, updates of promotie folder.
Als je daarna nog steeds geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@thehairlust.be en geef je naam, e-mailadres en telefoonnummer op dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Het kan voorkomen dat je bij het bestellen een onjuist e-mailadres invoert. In dat geval kunnen we de informatie in het systeem corrigeren en er handmatig voor zorgen dat je je orderbevestiging en de tracking informatie op het juist e-mail adres ontvangt.
Kan ik veranderingen maken in mijn bestelling nadat ik mijn bestelling al heb geplaatst?
Zodra een bestelling is geplaatst en je je orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen, kunnen we de de bestelinformatie zoals het aantal producten niet wijzigen. Als je wijzigingen aan wil brengen in bijv. het adres, kan dit nog steeds, maar alleen als het pakket nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@thehairlust.be.
Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?
Dat hangt van je betaalmethode af. Over het algemeen wordt het bedrag gereserveerd en van je rekening afgeschreven wanneer we je bestelling hebben verzonden.
Je kunt het pakket volgen zodra het de eerste scan heeft ontvangen onderweg door de leverancier. Het kan tot 24 uur duren voordat de eerste scan verschijnt en je kunt het pakket volgen via het trackingnummer.
Mijn bestelling is/bevat een pre-order. Wat betekent dit voor mij?
Het komst soms voor dat een van onze producten uitverkocht raakt bij bijvoorbeeld een speciale campagne of omdat er onverwachts veel vraag naar was. In sommige van deze gevallen zullen we, vanaf ongeveer 2 weken voordat het product weer op voorraad komt, de mogelijkheid van een pre-order aanbieden. Zo ben jij de eerste die het product ontvangt zodra het weer verkrijgbaar en op voorraad is.
Als een product een pre-order is, wordt dit duidelijk aangegeven met een duidelijke en vetgedrukte text in de productbeschrijving. Hier wordt ook de verwachte verzend- of leverdatum vermeld.
Als je een bestelling hebt geplaatst die een pre-order item bevat, wordt je gehele bestelling pas verzonden als het product weer op voorraad is.
Als je je pre-order wilt annuleren of je bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de info@thehairlust.nl. Dan kunnen wij je helpen.
Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?
Je ontvangt een orderbevestiging en de trackinginformatie per e-mail, maar je ontvangt niet automatisch een factuur bij je bestelling. Als je een factuur voor je aankoop wilt, kun je ons altijd rechtstreeks een email sturen, dan krijg je de factuur als PDF. Stuur een e-mail naar info@thehairlust.be met je bestelnummer [#BE...], en we helpen je zo snel mogelijk.
Levering & Verzending
Levering in België
We bieden gratis standaard bezorging aan bij bestellingen boven €49. Bij bestellingen onder €49 zijn de bezorgkosten vanaf €4,95. De verwachte verzendtijd is 2-5 dagen afhankelijk van de verzendmethode, en alle pakketten zijn online volgbaar. In België werken we samen met Bpost.
Levering in de rest van Europa
Wij bieden levering aan alle Europese landen. De verwachte levertijd is 5-15 werkdagen. Levertijd en bezorgmethode zijn afhankelijk van je afleveradres. Je kunt meer informatie vinden over de leveringsmethode bij het bestellen.
Levering buiten Europa
Wij bieden levering aan de meeste landen buiten Europa. De verwachte levertijd is 5-15 werkdagen. Levertijd en bezorgmethode zijn afhankelijk van je afleveradres. Je kunt meer informatie vinden over de leveringsmethode bij het uitchecken.
Is mijn bestelling onderweg: hoe kan ik mijn pakket volgen?
Wanneer je bestelling is ingepakt in ons magazijn en naar je is verzonden, ontvang je een e-mail met een traceer nummer voor het volgen van je pakket. Het traceernummer [TYP...] kun je invullen op https://trackyourparcel.eu/, samen met het land waar je woont en je postcode. Het kan tot 48 uur duren voordat je pakketje geupdate is in het systeem. Klik vervolgens op 'Distributor tracking: Tracking' voor de laatste updates van bpost. Het kan 1-3 werkdagen duren voordat deze optie beschikbaar is. Dit komt omdat het pakket eerst ontvangen en gescand moet worden door bpost.
Als je vragen hebt, kun je ons altijd bereiken op info@thehairlust.be, dan helpen we je zo snel mogelijk.
Er is geen nieuwe informatie via de tracking link, wat moet ik doen?
Als je pakket geen pre-order item met een langere levertijd bevat en ja na meer dan 48 uur nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen nog steeds geen informatie kunt vinden, kan het zijn dat je pakketje ergens in het systeem is vastgelopen. Neem dan contact met ons op via info@thehairlust.be met je ordernummer (#BE...) en dan proberen we uit te zoeken wat er aan de hand is.
Mijn pakket is vastgelopen, wat moet ik doen?
Als je pakket is vastgelopen en niet binnen de normale bezorgtijd thuis of bij een pick up point is aangekomen, kan het pakketje zijn vastgelopen in het systeem of ergens verloren is geraakt. Vaak wordt het bij een pick up point afgeleverd, maar mist het eenvoudigweg de laatste scan zodat je geen melding krijgt dat het klaar is om te worden opgehaald. Maar het gebeurt ook dat het pakket helaas ergens in het systeem verdwenen raakt.
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@thehairlust.be en geef je bestelnummer (#BE...) op. Dan kunnen we onderzoeken wat er is gebeurd. Het is een goed idee om ook even te vragen of je buren misschien het pakketje in ontvangst hebben genomen. Als het pakket is verdwenen, kunnen we altijd een nieuw pakket naar je toe sturen, zodat je je bestelde producten toch nog ontvangt.
Je kunt ook proberen direct contact op te nemen met bpost om te kijken of ze informatie hebben over je bestelling.
Welke informatie heb ik nodig om mijn bestelling op te halen bij een pick up point?
Neem een geldig legitimatie bewijs (geen kopie) en het pakketnummer (TYP...) mee. Haal je pakketje binnen 1 week op, want daarna wordt het automatisch naar ons teruggestuurd.
Als je wilt kan ook iemand anders je pakket voor je ophalen. Vul dan hier een schriftelijke postvolmacht in en volg de instructies.
Hoe lang kan ik mijn bestelling ophalen bij een pick up locatie voordat deze wordt geretourneerd?
Bpost stuurt als pakketjes niet worden opgehaald ze na 14 dagen automatisch retour. Als het pakket op deze manier wordt geretourneerd, worden er retourkosten in rekening gebracht (10 euro voor retour met bpost), dus het is een goed idee om heeft het pakket zo snel mogelijk op te halen.
Ik kan het pakket niet op tijd ophalen, wat moet ik doen?
Als je je pakket niet binnen 14 dagen kunt ophalen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@thehairlust.be. We zullen dan proberen de retourperiode te verlengen. Als dit niet mogelijk is, proberen we een andere oplossing te vinden. Als je wilt kan ook iemand anders je pakket voor je ophalen. Vul dan hier een schriftelijke postvolmacht in en volg de instructies.
Houd er rekening mee dat er retourkosten in rekening worden gebracht als het pakket wordt geretourneerd als het niet op tijd wordt opgehaald. De retourkosten zijn 10 euro bij bpost. Deze kosten worden in rekening gebracht wanneer de producten naar ons magazijn worden geretourneerd en in mindering gebracht op de terugbetaling die je voor de geretourneerde producten ontvangt.
Als je op vakantie bent of op een andere manier verhinderd bent, en niemand het pakket voor je op kan halen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@thehairlust.be, dan proberen we een oplossing te vinden.
RETOURNEREN
Ik heb spijt van mijn aankoop, wat moet ik doen?
Je hebt meestal 14 dagen om je aankoop bij HairLust te annuleren. Als je spijt hebt van je aankoop, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@thehairlust.be zodat we je kunnen begeleiden in het verdere proces en je pakket in de gaten kunnen houden.
Je verliest je herroepingsrecht je je product opent en gebruikt of de verzegeling verbreekt, omdat het product dan om gezondheids- en hygiënische redenen niet meer mag worden geretourneerd. In geval van annulering en retour, moet het product in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen worden geretourneerd .
Als het product moet worden geretourneerd, stuur het dan naar ons adres:
HairLust ApS, t.a.v. Belgium
Kompagnistræde 16, 2nd floor,
1208 Copenhagen K, Denmark.
Retourzendingen zijn voor eigen rekening.
Houd er rekening mee dat we in sommige gevallen een langere annuleringsperiode aan kunnen bieden. We doen dit bijvoorbeeld voor aankopen van kerstcadeaus in december, zodat je het kerstcadeau voor een langere periode dan normaal kunt inwisselen of retourneren. In dergelijke gevallen zal dit uitgebreide herroepingsrecht worden gecommuniceerd onder onze algemene voorwaarden en op de productpagina, op het tabblad "Levering".
Wat is jullie retourbeleid?
Wanneer je bij thehairlust.be winkelt heb je het recht om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren. Dit betekent dat je vanaf de leverdatum je ongeopende en ongebruikte producten binnen 14 dagen naar ons terug kunt sturen als je van gedachten bent veranderd en spijt hebt van je aankoop. Als je spijt hebt van je aankoop, worden eventuele verzendkosten voor de verzending en retournering niet terugbetaald of vergoed.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Neem contact met ons op via info@thehairlust.be. Wij zullen je voorzien van de nodige verzendinstructies voor je retourpakket. Kosten die verband houden met terugkeer, inclusief retourvracht en belastingen, zijn voor eigen rekening. Als je producten hebt ontvangen die beschadigd of defect zijn, raadpleeg dan het gedeelte "Ik heb een verkeerd of defect product ontvangen" hieronder.
Ik wil graag mijn bestelling omruilen voor een ander product
Als je je bestelling wilt inruilen voor een ander product, neem dan contact op met onze klantenservice via info@thehairlust.be.
Ik heb een verkeerd of defect product ontvangen
Als je een verkeerd product of een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@thehairlust.be. Om je beter van dienst te kunnen zijn helpt het om je bestelnummer en e-mail adres op te geven in je bericht. Stuur ons een foto van het originele verzendpakket en het verkeerde/beschadigde product om een snelle oplossing te garanderen. Als we na onderzoek van het product bevestigen dat het onjuist of defect is, zullen we je de nodige instructies geven over hoe je het verkeerde/beschadigde product aan ons kunt retourneren met behulp van een retourlabel dat je van onze klantenservice ontvangt.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als je je bestelling wilt annuleren, schrijf je ons zo snel mogelijk via info@thehairlust.be. Meestal worden onze bestellingen ongelooflijk snel ingepakt en verzonden door ons warenhuis, en kunnen hierna helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd worden.
Neem daarom zo snel mogelijk rechtstreeks contact met ons op, noteer je bestelnummer (BE gevolgd door 6 cijfers) en het bericht "Annuleer bestelling" als onderwerp van de e-mail, zodat we je verzoek zo snel mogelijk kunnen proberen te verwerken.
Als je op werkdagen buiten onze openingstijden (we zijn geopend tussen 10-16 uur) schrijft, zullen we nog steeds proberen je bestelling te annuleren/wijzigen. Je ontvangt dan een verdere reactie op je verzoek zodra onze klantenservice weer op kantoor is.
Maar helaas kunnen er gevallen zijn waarin we je aanvraag niet kunnen verwerken omdat het pakket al is verzonden. Je kunt dan na ontvangst het pakket aan ons retourneren of ervoor kiezen om het pakket niet in ontvangst te nemen. Houd er wel rekening mee dat er retourkosten van 10,- euro in rekening worden gebracht. Dit bedrag wordt verrekend bij de vergoeding van je bestelling zodra we de retourzending hebben ontvangen.
Houd er rekening mee dat het annuleringsbeleid van toepassing is en dat de producten moeten worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin je ze hebt ontvangen. Als de producten in gebruik worden genomen of de verzegeling is verbroken, verliest je je herroepingsrecht, omdat ze in dat geval om hygiënische en gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd.
Wanneer je een aankoop annuleert en het geld terugkrijgt, wordt het bedrag in alle gevallen teruggestort op de bankpas die werd gebruikt toen de bestelling werd geplaatst.
Als je je bestelling wilt annuleren, schrijf je ons zo snel mogelijk via info@thehairlust.nl. Meestal worden onze bestellingen ongelooflijk snel ingepakt en verzonden door ons warenhuis, en kunnen hierna helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd worden.
Neem daarom zo snel mogelijk rechtstreeks contact met ons op, noteer je bestelnummer (NL gevolgd door 6 cijfers) en het bericht "Annuleer bestelling" als onderwerp van de e-mail, zodat we je verzoek zo snel mogelijk kunnen proberen te verwerken.
Als je op werkdagen buiten onze openingstijden (we zijn geopend tussen 10-16 uur) schrijft, zullen we nog steeds proberen je bestelling te annuleren/wijzigen. Je ontvangt dan een verdere reactie op je verzoek zodra onze klantenservice weer op kantoor is.
Maar helaas kunnen er gevallen zijn waarin we je aanvraag niet kunnen verwerken omdat het pakket al is verzonden. Je kunt dan na ontvangst het pakket aan ons retourneren of ervoor kiezen om het pakket niet in ontvangst te nemen. Houd er wel rekening mee dat er retourkosten van 10,- euro in rekening worden gebracht. Dit bedrag wordt verrekend bij de vergoeding van je bestelling zodra we de retourzending hebben ontvangen.
Houd er rekening mee dat het annuleringsbeleid van toepassing is en dat de producten moeten worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin je ze hebt ontvangen. Als de producten in gebruik worden genomen of de verzegeling is verbroken, verliest je je herroepingsrecht, omdat ze in dat geval om hygiënische en gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd.
Kan ik producten retourneren of ruilen nadat ik ze heb geopend en gebruikt?
Nee. Je verliest je herroepingsrecht als je je product opent en gebruikt of de verzegeling verbreekt, omdat het product dan om gezondheids- en hygiënische redenen niet meer mag worden geretourneerd. Daarom kun je een product helaas niet retourneren of ruilen als het is gebruikt of de verzegeling is verbroken.
Wanneer krijg ik het geld terug voor een geannuleerde bestelling of een geretourneerd product?
Als we je bestelling hebben kunnen annuleren voordat het verzonden werd, vergoeden we onmiddellijk je gehele bestelling.
Als je het pakket op eigen kosten hebt geretourneerd, krijg je je bestelling teruggestort zodra we het pakket hier op ons kantooradres ontvangen (HairLust ApS, Kompagnistræde 16, 2nd floor, 1208 Copenhagen K, Denmark). Voeg altijd een briefje toe met je contactgegevens en bestelnummer zodat we je bestelling snel kunnen vinden en je kunnen terugbetalen.
Als het pakket automatisch naar ons wordt teruggezonden als het niet is opgehaald of omdat je de levering niet accepteert, wordt je bestelling vergoed wanneer het pakje in ons magazijn wordt afgeleverd. Hierbij worden 10,- euro retourkosten in mindering gebracht. In dit geval is het belangrijk dat je contact met ons opneemt via info@thehairlust.be zodat we je pakket in de gaten kunnen houden. Elke dag worden producten gescand in ons magazijn, en als we je retourpakket niet zien omdat we niet op de hoogte zijn gesteld van de retourzending, kan het pakket het over het hoofd worden gezien en zul je niet automatisch worden vergoed.
Houd er rekening mee dat het 3-5 werkdagen kan duren vanaf het moment dat we geretourneerde producten goedkeuren totdat je het bedrag op uw bankrekening kunt zien. Wanneer je een aankoop annuleert of retourneert en het geld terugkrijgt, wordt het bedrag in alle gevallen teruggestort op het account dat is gekoppeld aan de betaalkaart die is gebruikt bij het bestellen.
Hoe dien ik een klacht in over een product gekocht bij HairLust?
Als er een defect is in het product, je een klacht hebt, of het product is beschadigd tijdens verzending zodat je het niet in de juiste staat hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft rechtstreeks contact met ons op via info@thehairlust.be zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen. Vermeld altijd je bestelnummer (BE gevolgd door 6 cijfers) en voeg een foto bij van het desbetreffende product, waarop duidelijk te zien is wat er mis is. Dan proberen we zo snel mogelijk een oplossing te vinden.