Achter HairLust


De natuurlijke weg naar gezond haar

HairLust is een Deens merk dat zich inzet om natuurlijke schoonheid te verbeteren en te behouden. Door ons te concentreren op het leveren van natuurlijke producten voor zowel innerlijke als uiterlijke haarverzorging, gaan we de strijd aan met taboes zoals dun haar en haaruitval.

 

HairLust is het enige Scandinavische merk dat zich niet alleen focust op interne of externe haarverzorging, maar ook op de efficiënte combinatie van beide.

 

Jong of oud, man of vrouw, op een gegeven moment ervaart iedereen problemen met haaruitval en dunner wordend haar. In een wereld waar alles sneller moet gaan, moeten mensen steeds meer presteren en de schoonheidsnormen zijn bijna onmogelijk om aan te voldoen. Stress en frustratie leiden er alleen maar toe dat we geleidelijk meer haar verliezen. En we praten niet over de problemen, omdat het verliezen van je haar een taboe is. In plaats daarvan zetten we een hoed op en trekken we een muts ver over onze oren heen.

Maar zo hoeft het niet te zijn! Wij geloven dat iedereen recht heeft op gezond haar! Daarom is HairLust eind 2016 opgericht met het duidelijke doel om prachtige, natuurlijke producten tegen betaalbare prijzen te leveren om de natuurlijke schoonheid te verbeteren en te behouden. HairLust wilde gesprekken stimuleren over het taboe van haarverlies om zowel mannen als vrouwen te helpen gezonder haar en meer zelfvertrouwen te krijgen.

Maak kennis met het team

Heb je je ooit afgevraagd wie onze producten ontwikkelt, onze website ontwerpt en zorgt voor onze relaties met onze retailers? Wie neemt de foto's en maakt video's voor social media, wie brengt onze producten op de markt of biedt klantenservice aan onze lieve klanten en andere geïnteresseerden? Gaandeweg is dit behoorlijk intensief geworden. Het is niet langer alleen in Denemarken dat we trouwe en loyale klanten hebben. We hebben ook bekendheid gekregen in Nederland, België, Groot Brittanië, Zweden, Noorwegen en Finland, maar we hadden dit niet kunnen doen zonder onze fantastische klanten. Jij bent onze inspiratie en we hebben elke dag nauwlettend geluisterd om HairLust continu te verbeteren! Hieronder zie je een selectie van het team achter HairLust, die elke dag hard werken, zodat jij nooit meer een bad hair day hebt.

HairLust team

We verkopen niet alleen reguliere haarverzorgingsproducten.

HairLust is veel meer dan alleen maar een nieuw merk haarverzorgingsproducten. HairLust is ontwikkeld om die mentale, fysieke en sociale boost te geven die nodig is om het taboe rond haarverlies en producten die haaruitval voorkomen te doorbreken. Onze producten dragen niet alleen bij aan gezond en prachtig haar, maar veranderen ook het idee dat haarverzorgingsproducten tegen haaruitval saai zijn. Bewaar onze producten niet verborgen in de kast, maar leg ze in het zicht. We moeten meer praten en delen over de gezondheid van ons haar en hoe we deze kunnen verbeteren. Zelfs in de slechtste tijden, ongeacht of het komt door stress, zwangerschap, slechte haarverzorgingsroutines of iets anders.

Wij zijn het best beoordeelde merk in de branche en hebben veel zeer loyale klanten, volgers en ambassadeurs in de Scandinavische regio. Wanneer onze klanten en ambassadeurs hun ervaringen en resultaten met de hele wereld delen, breken we het taboe rond haarverlies! De voedingssupplementen worden niet meer verstopt in de kasten, maar gedeeld op sociale media. HairLust blaast een traditionele markt nieuw leven in en maakt ouderwetse producten aantrekkelijk, effectief en voor iedereen toegankelijk.

Ecologie maakt een verschil! HairLust combineert luxe met duurzaamheid en maakt waar mogelijk gebruik van natuurlijke ingrediënten. Daarom zijn de meeste HairLust producten zowel biologisch als vegan verklaard. Met behulp van veilige, schone en natuurlijke ingrediënten helpt HairLust zowel vrouwen als mannen bij het verkrijgen van gezonder haar, een betere haarverzorging en minder bad hair days.

Als een vleug frisse en moderne lucht, zet HairLust de markt voor voedingssupplementen en haarverzorgingsproducten op zijn kop met de sterke, visuele identiteit en Scandinavische waarden van het bedrijf. De persoonlijke strijd tegen haaruitval wordt nu gedeeld op sociale media en gezond, natuurlijk haar is wat mensen willen bereiken. Verwijder de chemische haarverzorgingsproducten en zeg hallo tegen gezonde voedingsstoffen.