Ga terug

Veelgestelde vragen (FAQ)

Bekijk alle vragen en antwoorden hieronder

We hebben alle vragen en antwoorden verzameld in categorieën, zodat je gemakkelijk jouw vraag kunt vinden. Klik op het plusje (+) om het antwoord op de desbetreffende vraag te lezen.

    • Je kunt stoppen met het nemen van Hairlust Hair Growth Formula Gummies of Tablets wanneer je maar wilt. We kunnen echter niet garanderen dat de resultaten die je met het supplement hebt bereikt, worden voortgezet als je stopt.

    • Het belangrijkste verschil tussen de Hair Formula Gummies en Hair Formula Tabletten is dat de gummies geschikt zijn voor mensen die niet graag pillen slikken. Er is niet veel verschil tussen de twee, afgezien van hoe ze worden ingenomen. De meeste ingrediënten zijn hetzelfde; echter, de Hair Formula Tabletten zijn iets krachtiger en bevatten een hogere concentratie van bepaalde ingrediënten, evenals een iets breder scala aan ingrediënten, waaronder goede aminozuren. Dus hoewel de tabletten misschien iets sterker zijn, is het een kwestie van voorkeur, omdat de gummies beter smaken (heerlijk naar aardbei!) en elke dag een aangenamere ervaring met je voedingssupplement kunnen bieden.

      Beide producten zijn veganistisch en vrij van gluten en lactose.

    • Alle Hairlust producten kunnen worden gebruikt tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Onze producten bevatten geen ingrediënten die niet aanbevolen worden voor gebruik tijdens zwangerschap of borstvoeding.

      Net als bij veel andere voedingsmiddelen en supplementen is het echter raadzaam jouw arts om toestemming te vragen voordat je een van onze haarsupplementen gaat gebruiken.

      Als zwangere vrouw of vrouw die borstvoeding geeft, is het een goed idee om extra aandacht te besteden aan de andere supplementen die je inneemt. Als je twijfelt over jouw specifieke supplement, neem dan contact op met jouw arts.

    • Dit hangt erg van het voedingssupplement af. Je kunt bijvoorbeeld gemakkelijk visolie en magnesium nemen. We raden echter niet aan andere multivitamine supplementen te nemen tijdens het gebruik van Hairlust supplementen, omdat een overmatige dosis van bepaalde in vet oplosbare vitaminen zoals vitamine A, D, E en K gedurende een langere periode milde bijwerkingen kan veroorzaken. Als je twijfelt over jouw specifieke voedingssupplement, neem dan contact op met je dokter.

    • In het kort: we raden onze haarsupplementen aan om je haar van binnenuit te voeden en onze shampoos en conditioners om je haar van buitenaf te verzorgen. Zodoende onstaat er een synergie effect om je haargroei stimuleren. Welke shampoo en conditioner voor jou geschikt is, hangt af van je haartype. 

      Onze supplementen leveren essentiële vitaminen, mineralen, aminozuren en andere voedingsstoffen aan de hoofdhuid en vermoeide haarzakjes. Het hoge gehalte aan onder meer biotine, zink en b-complex helpt de haargroeicyclus te normaliseren en kan zo helpen het aandeel van de haarzakjes dat groeit te vergroten.

      Onze shampoos en conditioners zijn allemaal vrij van schadelijke ingrediënten zoals parabenen, ftalaten, siliconen of SL-sulfaten die een negatief effect kunnen hebben op de gezondheid van je haar en de haargroei. Daarom is overstappen op een natuurlijke shampoo en conditioner een goed idee om haaruitval tegen te gaan.

      Als je haarverlies ervaart op specifieke plekken op je hoofdhuid, kan het Grow Perfect™ Hair Growth Serum de perfecte oplossing zijn. CAPIXYL™, RootBioTec, Anagain™ en Redensyl® pakken het probleem van haargroei bij de wortel aan door zich te richten op de haarzakjes. Elk ingrediënt stimuleert de haarzakjes, stimuleert nieuwe haargroei en vermindert haaruitval waar je het aanbrengt op je hoofdhuid.

    • Het is niet mogelijk om kussenslopen of dekbedovertrekken te retourneren of te ruilen als de verpakking kapot is. Dit is om hygiënische en gezondheidsredenen niet mogelijk.

    • Als je een orderbevestiging hebt ontvangen, is je bestelling correct verwerkt. De orderbevestiging bevat je ordernummer en wordt verzonden naar het e-mailadres dat je bij het bestellen hebt opgegeven.

      Als je jouw orderbevestiging niet binnen korte tijd ontvangt, controleer dan je spamfilter.

      Als je daarna nog steeds geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

    • We schrijven het bedrag van jouw bestelling pas af op het moment dat jouw bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden.

    • We hebben zelden de mogelijkheid om bestellingen te annuleren, omdat ons magazijn elke dag van de week ongelooflijk snel is met het inpakken en verzenden van bestellingen.

      Helaas kunnen er gevallen zijn waarin wij geen tijd hebben om je verzoek te behandelen voordat het pakket al is verzonden. Bijvoorbeeld als je eerst contact met ons opneemt over je annulering nadat het pakket is verpakt en verzonden, of als je ons schrijft buiten onze openingstijden. In dergelijke gevallen moet het pakket naar ons worden teruggestuurd zodat wij je kunnen terugbetalen.

      Als je je bestelling wilt annuleren, contact op met onze klantenservice. Dan kunnen we je misschien helpen tijdens de openingstijden van onze klantenservice op werkdagen van 10-16 uur.

    • Als je een pre-order product hebt gekocht, wordt je bestelling pas verzonden als het product weer op voorraad is. Je vindt de verwachte verzenddatum op de product pagina en in de orderbevestiging.

      Je ontvangt een orderbevestiging zodra je de bestelling hebt geplaatst, maar het geld wordt pas afgeschreven als het product weer op voorraad is en je bestelling kan worden verzonden. Je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling wordt verzonden. Deze e-mail bevat ook de tracking informatie voor het pakket, zodat je de voortgang van de levering kunt volgen.

      Als je je bestelling met een pre-order product wilt annuleren of wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice.

    • Als een product uitverkocht is, is het in de meeste gevallen niet zeker wanneer het weer op voorraad komt. Als je op de hoogte wilt blijven wanneer het product weer op voorraad is, kan je je via de productpagina aanmelden voor een seintje.

      Als een product is ingesteld als pre-order, dan is het product momenteel uitverkocht. Het kan echter nog steeds besteld worden en de bestelling zal later geleverd worden. De verwachte leverdatum staat dan op de productpagina.

    • We bieden de volgende verzendwijzen en tarieven aan:

      Bestellingen boven de €49*

      - Mondial Relay pakketpunt: gratis
      - Bpost levering aan huis: €2,95 

      Bestellingen onder de €49*
      - Mondial Relay pakketpunt: €4,95
      - Bpost levering aan huis: €5,95

      * De bestellimiet geldt niet in combinatie met een cadeaukaart. 

      Je kunt meer informatie hieromtrent vinden op onze Levering pagina.

    • Wanneer je een abonnement bij ons afsluit, sturen wij jouw pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt in ons systeem ten opzichte van jouw adres.

    • Ons magazijn bevindt zich in Denemarken. Ondanks dat het magazijn zich in Denemarken bevindt, doen we er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk bij jou te bezorgen binnen de verwachte leveringstijd.

    • De tracking kan soms achterlopen op de huidge status van het pakketje. Je kunt het pakketje volgen via de internationale track & trace, voordat deze bij de lokale bezorgdienst is aangekomen. Houd de verwachte leveringstijd van de gekozen verzendmethode in acht.

      Mocht je na 5 tot 7 dagen geen verandering zien in de tracking, dan gaan we hier graag voor je achteraan. Neem dan contact op met onze klantenservice, leg de situatie uit en geef je bestelnummer door.

    • Mondial Relay stuurt als pakketjes niet worden opgehaald deze na 7 dagen automatisch retour. Als het pakket op deze manier wordt geretourneerd, worden er retourkosten in rekening gebracht (€14,95 voor levering met Mondial Relay), dus het is een goed idee om heeft het pakketje zo snel mogelijk op te halen.

      Mocht het pakketje retour gaan of wil je graag een herverzending, neem dan contact op met onze klantenservice.

    • Houd er rekening mee dat er retourkosten in rekening worden gebracht als het pakket wordt geretourneerd als het niet op tijd wordt opgehaald. De retourkosten zijn €14,95 bij zowel Mondial Relay als Bpost. Deze kosten worden in rekening gebracht wanneer de producten naar ons magazijn worden geretourneerd en/of wanneer je verkeerde informatie hebt verstrekt tijdens het bestellen. Deze kosten worden in mindering gebracht op de terugbetaling die je voor de geretourneerde producten ontvangt.

      Als je je pakket niet binnen 7 dagen kunt ophalen (bij levering via Mondial Relay), neem dan contact op met onze klantenservice.

    • Je hebt 14 dagen om je aankoop bij Hairlust te retourneren.

      Je verliest je herroepingsrecht als je het product opent en gebruikt of de verzegeling verbreekt, omdat het product dan om gezondheids- en hygiënische redenen niet meer mag worden geretourneerd. In geval van retour, moet het product in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen worden geretourneerd.

      Als je het product wilt retourneren of omruilen voor een ander product, stuur het dan naar ons adres: 

      Hairlust ApS, t.a.v. Nederland
      Overgaden Neden Vandet 9A, 4., 1414 Copenhagen, Denmark

      Retourzendingen zijn op eigen kosten. 

      Voeg graag een notitie toe in het pakketje met je ordernummer zodat we je case spoedig kunnen achterhalen.

      Als je je aankoop hebt geretourneerd, neem dan contact op met onze klantenservice met een foto van het verzendbewijs. Zodoende kunnen we het retour in de gaten houden totdat deze aankomt bij ons op kantoor.

    • Als je een verkeerd of defect product hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Voeg ook graag een foto van het originele verzendingspakket en het verkeerde/beschadigde product voor een vlotte afhandeling.

    • Het is niet mogelijk om kussenslopen of dekbedovertrekken te retourneren of te ruilen als de verpakking kapot is. Dit is om hygiënische en gezondheidsredenen niet mogelijk.

    • Wanneer je een abonnement start, ontvang je het gekozen product automatisch op het door jou gekozen interval. Abonnementen zorgen ervoor dat je nooit zonder je favoriete producten komt te zitten, met als extraatje een vaste korting van 10% op die producten. Bovendien kan je in je account altijd gemakkelijk zelf je abonnement opzeggen of wijzigen.

    • Nee hoor! Sommigen geven er de voorkeur aan hun haarverzorging op abonnementsbasis te laten bezorgen, zodat ze nooit zonder komen te zitten. Het is dus slechts een extra service. Je hebt de mogelijkheid om een selectie van producten doorlopend en automatisch te laten leveren op abonnementsbasis. Het aanmaken van een abonnement is volledig gratis. Bovendien krijg je een vaste korting van 10% op uw abonnementsproducten. Het kopen van producten op abonnementsbasis is altijd optioneel, en het is niet iets waar je je voor aanmeldt zonder hier zelf voor te kiezen. Standaard worden alle producten eenmalig aangeschaft. Het abonnement is dus een extra aanvullende dienst die wij aanbieden. Je kunt een aankoop ook combineren met zowel abonnementsproducten als niet-abonnementsproducten.

    • Wanneer je een abonnement bij ons afsluit, sturen wij jouw pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt in ons systeem ten opzichte van jouw adres.

    • Momenteel kunnen abonnementen alleen worden betaald met creditcard.

    • Je kunt je abonnement gemakkelijk zelf aanpassen in je account. Ga simpelweg naar je account, klik op "Mijn abonnementen" en "Abonnementen beheren". Nu kan je gemakkelijk de leverdatum en de intervaltijd aanpassen, of je abonnement opzeggen.

      Een account wordt niet automatisch aangemaakt wanneer je een bestelling plaatst of abonnement aangaat. Heb je daarom wel een abonnement en nog geen account? Maak dan simpelweg een account aan met het e-mailadres als je voor je abonnement gebruikt. Zodoende zul je je abonnement nu kunnen beheren via je account.

    • Als je je account niet kunt openen, kan het zijn dat je nog geen account hebt aangemaakt. Ga dan naar "Inloggen" op hairlust.be en klik op "Account aanmaken". 

      Als je al een abonnement hebt, zorg er dan voor dat je hetzelfde e-mailadres gebruikt als waarmee je het abonnement hebt besteld, om je account aan te maken. Nu kan je gemakkelijk toegang krijgen tot je account en je abonnement(en) aanpassen!

    • Wanneer je een cadeaubon bij Hairlust koopt, ontvangt je deze direct in je inbox binnen enkele minuten na het bestellen. Als je de cadeaubon als cadeau wilt gebruiken, kun je deze vervolgens uitprinten of als e-mail doorsturen naar de ontvanger.

      De cadeaubon is 2 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte.

    • De cadeaubon bevat een persoonlijke code, die je bij het afrekenen op onze website kunt invoeren onder 'Cadeaubon of kortingscode'. Op de mobiele telefoon klik je bij de kassa op 'Toon besteloverzicht' om de code in te kunnen vullen. Wanneer de code correct is ingevuld, wordt het bedrag van de cadeaubon automatisch verrekend. Als de hele cadeaubon niet bij één aankoop wordt gebruikt, dan kun je deze bewaren en de code bij een volgende aankoop opnieuw gebruiken.

    • Wij hebben ervoor gekozen onze producten zo goedkoop mogelijk te prijzen, zodat iedereen haarverzorging van goede kwaliteit kan krijgen tegen een eerlijke prijs. Af en toe bieden wij echter wel een kortingscode aan of houden wij exclusieve aanbiedingen.

      Vergeet je niet in te schrijven voor onze nieuwbrief, om geen geweldige Hairlust deals te missen, lees er hier meer over.

    • Als je kortingscode niet werkt, controleer dan de volgende voorwaarden:

      - Of je aankoop voldoet aan de voorwaarden van de kortingscode
      - Of de code verlopen is
      - Of je de code correct hebt ingevuld
      - Of je deze op de juiste website hebt ingevuld (hairlust.nl of hairlust.be)

      Wanneer je al het bovenstaande hebt gecontroleerd en je code werkt nog steeds niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je niet gevonden waar je naar op zoek was?

Neem contact met ons op

Schrijf ons