Ga terug

Veelgestelde vragen (FAQ)

Bekijk alle vragen en antwoorden hieronder

We hebben alle vragen en antwoorden verzameld in categorieën, zodat je gemakkelijk jouw vraag kunt vinden. Klik op het plusje (+) om het antwoord op de desbetreffende vraag te lezen.

    • Je kunt stoppen met het nemen van HairLust Hair Growth Formula Gummies of Tablets wanneer je maar wilt. We kunnen echter niet garanderen dat de resultaten die je met het supplement hebt bereikt, worden voortgezet als je stopt.

    • Hair Growth Formula Gummies en Hair Growth Formula Tabletten zijn beschikbaar voor zowel vrouwen als mannen en voorzien je van de beste vitaminen en mineralen waar jouw haarzakjes naar hunkeren om je een gezonde haargroei te geven.

      Hair Growth Formula Tablets bevatten een krachtige dosis van een scala aan vitaminen, mineralen en aminozuren, waaronder een rijke dosis biotine, selenium en zink, die allemaal helpen bij het behouden van normaal haar. Wij beschouwen de tabletten als onze krachtigste formule, met hun aminozuurgehalte.

      Hair Growth Formula Gummies bevatten, net als onze tabletversie, een breed scala aan vitaminen en mineralen die zijn geselecteerd vanwege hun gunstige effecten op het haar. Dit supplement wordt geleverd in de vorm van een aantal zeer smakelijke kauwbare vitaminen, die bijzonder geschikt zijn voor mensen die moeite hebben met het slikken van pillen. Bovendien vinden veel van onze klanten het veel makkelijker om te onthouden de vitamines in te nemen als gummies, omdat ze gewoon fantastisch smaken!

      Beide producten zijn geschikt voor veganisten en vrij van suiker, gluten en lactose.

    • Alle HairLust producten kunnen worden gebruikt tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Onze producten bevatten geen ingrediënten die niet aanbevolen worden voor gebruik tijdens zwangerschap of borstvoeding.

      Net als bij veel andere voedingsmiddelen en supplementen is het echter raadzaam jouw arts om toestemming te vragen voordat je een van onze haarsupplementen gaat gebruiken.

      Als zwangere vrouw of vrouw die borstvoeding geeft, is het een goed idee om extra aandacht te besteden aan de andere supplementen die je inneemt. Als je twijfelt over jouw specifieke supplement, neem dan contact op met jouw arts.

    • Dit hangt erg van het voedingssupplement af. Je kunt bijvoorbeeld gemakkelijk visolie en magnesium nemen. We raden echter niet aan andere multivitamine supplementen te nemen tijdens het gebruik van HairLust supplementen, omdat een overmatige dosis van bepaalde in vet oplosbare vitaminen zoals vitamine A, D, E en K gedurende een langere periode milde bijwerkingen kan veroorzaken. Als je twijfelt over jouw specifieke voedingssupplement, neem dan contact op met je dokter.

    • Het korte antwoord is nee.

      Verschillende studies hebben namelijk aangetoond dat onder andere magnesium, zink, calcium, vitamine D en E een reducerend effect hebben op hirsutisme (verhoogde haargroei in het gezicht) door de productie van tetosteron te stabiliseren.

      Lichaamshaar wordt bepaald door je genen en hormonen, en wordt niet beïnvloed door gewone vitaminen en mineralen uit supplementen. Verhoogd lichaamshaar wordt meestal veroorzaakt doordat haarzakjes agressief reageren op testosteron. Dit is ook de reden waarom mannen meer gezichtsbeharing hebben, in de vorm van baarden, omdat zij meer testosteron produceren dan vrouwen.

      De vitaminen en mineralen die in HairLust worden gebruikt, werken ter ondersteuning van de anagene fase van de haarcyclus, en niet, om de hormonen in het lichaam te stimuleren. 

    • Het overgrote deel van onze producten wordt in Denemarken geproduceerd, maar we hebben ook productie van onze accessoires in de EU en Azië.

      Al onze producten worden geproduceerd door zeer zorgvuldig geselecteerde fabrikanten, zodat de producten voldoen aan alle eisen en normen in Denemarken en de EU. Natuurlijk moet er altijd rekening worden gehouden met de logistiek bij de productie en distributie van producten, maar wij proberen zo goed mogelijk alle processen te optimaliseren, zodat wij de impact die wij op de wereld hebben zo klein mogelijk houden zonder concessies te doen aan de kwaliteit van onze producten.

    • Als je een orderbevestiging hebt ontvangen, is je bestelling correct verwerkt. De orderbevestiging bevat je ordernummer en wordt verzonden naar het e-mailadres dat je bij het bestellen hebt opgegeven.

      Als je jouw orderbevestiging niet binnen korte tijd ontvangt, controleer dan je spamfilter of ongewenste mail, reclame of promoties.

      Als je daarna nog steeds geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@thehairlust.be en geef je naam, e-mailadres en telefoonnummer op dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Het kan voorkomen dat je bij het bestellen een onjuist e-mailadres invoert. In dat geval kunnen we de informatie in het systeem corrigeren en er handmatig voor zorgen dat je je orderbevestiging en de tracking informatie op het juist e-mail adres ontvangt. 

    • We schrijven het bedrag van jouw bestelling pas af op het moment dat jouw bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden. Wanneer dit gebeurt, krijgt je bestelling een traceernummer toegewezen, je ontvang een e-mail met dit traceernummer en een link waarmee je het pakket kunt volgen.

      Je kunt het pakket volgen wanneer het bij de terminals van de vervoerder wordt gescand en bij aflevering. Het kan tot 48 uur duren voor de eerste scan verschijnt en je het pakket kunt volgen via het traceernummer.

    • Als jouw pakket geen pre-order product met verlengde levertijd bevat en er na meer dan 48 uur vanaf het moment dat je bericht kreeg dat het pakket was verzonden nog steeds geen andere informatie is dan "Gegevens ontvangen" wanneer je jouw pakket volgt via de traceerlink, kan het zijn dat jouw pakket ergens in het systeem vastzit. Neem contact met ons op via info@thehairlust.be en vermeld jouw ordernummer (#BE...). Wij kunnen de zaak dan verder onderzoeken en, indien nodig, het pakket traceren of versnellen bij de verzendbedrijven.

      Je kunt ook contact opnemen met het verzendbedrijf dat je bij jouw bestelling hebt gekozen om meer te weten te komen over jouw pakket. Hier moet je het pakketnummer opgeven dat je hebt ontvangen toen het pakket werd verzonden.

    • Als je pakket is vastgelopen en niet binnen de normale bezorgtijd thuis of bij een pakketpunt is aangekomen, kan het pakketje zijn vastgelopen in het systeem of ergens verloren geraakt. Vaak wordt het bij een pakketpunt afgeleverd, maar mist het eenvoudigweg de laatste scan  zodat je geen melding krijgt dat het klaar is om te worden opgehaald. Maar het gebeurt ook dat het pakket helaas ergens in het systeem verdwenen raakt.

      Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@thehairlust.be en geef je bestelnummer (#BE...) op. Zo kunnen we direct onderzoeken wat er is gebeurd. Het is een goed idee om ook even te vragen of je buren misschien het pakketje in ontvangst hebben genomen. Als het pakket is verdwenen, kunnen we altijd een nieuw pakket naar je toe sturen, zodat je je bestelde producten toch nog ontvangt. 

      Je kunt ook proberen direct contact op te nemen met Bpost om te kijken of ze informatie hebben over je bestelling.

    • Je hebt meestal 14 dagen om je aankoop bij HairLust te annuleren. Als je spijt hebt van je aankoop, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@thehairlust.be zodat we je kunnen begeleiden in het verdere proces en je pakket indien in de gaten kunnen houden. 

      Je verliest je herroepingsrecht als je het product opent en gebruikt of de verzegeling verbreekt, omdat het product dan om gezondheids- en hygiënische redenen niet meer mag worden geretourneerd. In geval van annulering en retour, moet het product in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen worden geretourneerd.

      Als het product moet worden geretourneerd, stuur het dan naar ons adres: 

      HairLust ApS, t.a.v. België
      Langebrogade 1, Building D2
      1411 Copenhagen K, Denmark

      Retourzendingen zijn op eigen kosten. 

    • Indien u spijt heeft van uw bestelling en deze wenst te annuleren, gelieve ons dan zo snel mogelijk te mailen via info@thehairlust.be. Ons magazijn is gewoonlijk elke dag van het jaar zeer snel met het inpakken en verzenden van bestellingen, en als jouw pakket al verzonden is, kunnen we het niet zomaar annuleren.

      Neem zo snel mogelijk rechtstreeks contact met ons op, met vermelding van uw bestelnummer en de boodschap "Bestelling annuleren" in het onderwerpveld, zodat we uw bestelling snel in het systeem kunnen vangen.

      Als je ons schrijft binnen de openingstijden van onze klantenservice op weekdagen tussen 10.00 en 16.00 uur, zullen we in de meeste gevallen in staat zijn om jouw bestelling in het systeem te stoppen, hoewel niet altijd.

      Als je buiten de openingstijden van onze klantenservice bestelt en een e-mail stuurt waarin je jouw bestelling annuleert, is de kans kleiner dat wij jouw bestelling kunnen tegenhouden. Helaas kan het voorkomen dat wij geen tijd hebben om het verzoek te behandelen voordat het pakket al verzonden is, bijvoorbeeld als je pas contact met ons opneemt over jouw annulering nadat het pakket al is ingepakt en verzonden, of als je buiten onze openingstijden schrijft. In dergelijke gevallen kunnen wij een retourcode op het pakket aanbrengen en het terugsturen naar ons magazijn.

      Houd er rekening mee dat de regels voor het herroepingsrecht van toepassing zijn en dat de producten in dezelfde staat moeten worden geretourneerd als waarin u ze hebt ontvangen. Als de producten zijn gebruikt of de verzegeling is verbroken, verlies je jouw herroepingsrecht, aangezien zij om hygiënische en gezondheidsredenen niet kunnen worden teruggezonden.

      In alle gevallen, wanneer je een aankoop annuleert en een terugbetaling krijgt, zal het bedrag teruggestort worden via de betaalmethode die gebruikt werd bij het plaatsen van de bestelling.

    • Indien je jouw bestelling wenst te ruilen voor een ander product, gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice via info@thehairlust.be.

    • Als je een verkeerd of defect product hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@thehairlust.be. Voor een vlotte service, gelieve het bestelnummer samen met het emailadres in de email te vermelden. Om een snelle oplossing te verzekeren, gelieve ons ook een foto van het originele verzendingspakket en het verkeerde/beschadigde product te sturen.

      Indien wij na onderzoek van het product vaststellen dat het onjuist of defect is, zullen wij je de nodige instructies geven over hoe je het onjuiste/beschadigde product aan ons kunt retourneren met behulp van het retouretiket dat je van onze klantendienst hebt ontvangen.

    • Wanneer je een cadeaubon bij HairLust koopt, ontvangt je deze direct in je inbox binnen enkele minuten na het bestellen. Als je de cadeaubon als cadeau wilt gebruiken, kun je deze vervolgens uitprinten of als e-mail doorsturen naar de ontvanger.

      Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres invoert, zodat de cadeaubon veilig naar de juiste inbox wordt verzonden.

      De cadeaubon heeft een persoonlijke code die moet worden ingevoerd bij het afrekenen op onze website. Wanneer de code correct is ingevoerd, wordt het bedrag automatisch afgetrokken. Als de hele cadeaubon bij de eerste aankoop niet wordt gebruikt, bewaard dan de code goed en gebruikt de code opnieuw bij de volgende aankoop.

      De cadeaubon is 2 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte.

    • Bij HairLust hebben we zelden uitverkoop en helaas hebben we niet veel aanbiedingen op onze mooie producten. Wij hebben ervoor gekozen onze producten zo goedkoop mogelijk te prijzen, zodat iedereen haarverzorging van goede kwaliteit kan krijgen tegen een eerlijke prijs. Af en toe bieden wij echter wel een kortingscode aan of houden wij exclusieve aanbiedingen. Lees hier meer over hoe je geen geweldige HairLust aanbiedingen & kortingscodes misloopt.

Heb je niet gevonden waar je naar op zoek was?

Neem contact met ons op

Bekijk openingstijden en schrijf ons